fr3onmasr
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

fr3onmasr

الحب اعظم احساس فى الكون

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
سنظل دائما احبابا حتى ان صار جسدى ترابا * ستظل روحى عاشقة لروحك *

حكاياتى اللى انا عشتها

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mr_mahmod
عضو

المساهمات : 5

حكاياتى اللى انا عشتها Empty
مُساهمةموضوع: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 6:10 am

[rand][/rand]،،،، هاى احب اتكلم معاكو شوية فى الرومنسيه واكيد هتحسو باللى عاوز اقولو ولو فعلا هتحسو بيا يبقى اكيد انتو رومانسين زى ماااااا المهم احب اعشلكو قصه على حدوته حبيت احكيها ابل ما اعشها تانى Rolling Eyes affraid pig انا كنت بحب وحده قصاد بيتنا وكل ما اشوفها من بعيد بحس انى طاير من السعاده ده احساس اول ليا ::: التانى اول ما بشوفها قصادى اول ما بتعدى من ادامى بحس ان ملكت الكون ::::ده تانى احساس بيحصلى .. واول ما بتكلم معاها بحس ان سامع غصون تعزف على جيتار وانغام تملاء قلبى بموسقى :ده ثالثا احساس خلانى اتعلق بيها اكتر من الاول رابع احساس وعمرى ما حسيتو الا وانا معاها لما لمست ايدها Embarassed
ده اجمل احساس فى حياتى انا حسيتو معاها ولاول مره واخر مره فى عمرى كلو بحبك اوى يا rana
عجبتنى اوى كلمه فرعوووووون على المنتدي الحب اجمل احساس فى الكووووون

كان عندو حق الفرعون لما قل ومالو لو ليله تهنا بعيد وسبنا كل الناس وبينا معاد ولو بينى وبينو بلاد ولو كنت قادر على البعاد انا قلبى عمرى ميقدر يطول بعدك عنى
$$$$فرعون مصر$$$$
Admin
$$$$فرعون مصر$$$$

المساهمات : 95

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 8:36 am

ف:فيها حيااااااااااااااااتى
ر:ربى يحميهاااااااااااااااا
ع:عاشق ترابهاااااااااا
و:وحيد من غيرهااااااا
ن:نفسى ما افارقها مصــــــــــر farao queen ملكة باسمها
farao فرعــــــــــــــ مصرــــــــون farao

جاااااااااااااااااااامد والله يا محمود روووووووووووووووووووووومانسى اية يابنى [i] اية يابنى حنان الام دة lol!
https://fr3onmasr.yoo7.com
mr_mahmod
عضو

المساهمات : 5

مُساهمةموضوع: بالعقل والاحساس هنقدر نتعلم كل شئ حتى لو كان ده مش هيفدنا فى اى حاجه فى حيتنا   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 8:47 am

اشكرك جدا يا فرعون
اتمنى ان ده ميكونش اخر رد عليه لان بحب او اكون شريك او وسطه لشاب زى العسل geek زيك يا غالى عموما احنا قريبين اوى من بعض

مــ:: منحنى للقلوب
ح:: حياتى ملك ايديكى
م:: معتبر ان اكون حبيب
و:: وسلامى لكم وللجميع
د:: ده منى ليكم
Mouna
عضو
Mouna

المساهمات : 42

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالإثنين مارس 24, 2008 3:04 pm

lyoum ena bech na7kilkom 3la 9esti,9essa men 9isas alf lila w lila, 9essa la kenet la 3al bel wala 3al 5ater.fi youm men el ayam(eli houa nhar el5amis) d5alt 3la room,wl9it we7ed 3mali idhafi,wena wefa9t 3lih,nhar ejem3a 7ab ya7ki m3aya,mais ena ma 7abitech,aw bela7ra,jewna dhief,chwaya 9omt w 5alitou,ma kenech ya3nili wala chi. w ja nhar essebt,w houa chad fya es7i7 bech na7kiw,w 7kina,93adna nhar kemel wa7na na7kiw,ma faditech menou wla men 7keyetou,eli houa amr mach normal 5aterni ena men tab3i eni na9la9 fisa3,el7asel kima n9oulou on a parle de tout et de rien,welber7 kifkif,93adna na7kiw barcha,7asa rou7i na3rfou 3andi 9arn,mais el mochkla enou a7na menech fi nafs el bled,ya3ni n5af eni nzid net3ala9 bih akther,wba3d nel9a rou7i m3a rajel e5er,b7okm enou men essa3b enou y5ali bledou w yji yo5tobni.tawwalt 3likom bel hadra,ama wallahi n7eb chkoun yansa7ni w y9oli ech rayou fel 7keya hedhi.
http://kannoumaira.hi5.com
$$$$فرعون مصر$$$$
Admin
$$$$فرعون مصر$$$$

المساهمات : 95

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالإثنين مارس 24, 2008 4:04 pm

Mouna كتب:
lyoum ena bech na7kilkom 3la 9esti,9essa men 9isas alf lila w lila, 9essa la kenet la 3al bel wala 3al 5ater.fi youm men el ayam(eli houa nhar el5amis) d5alt 3la room,wl9it we7ed 3mali idhafi,wena wefa9t 3lih,nhar ejem3a 7ab ya7ki m3aya,mais ena ma 7abitech,aw bela7ra,jewna dhief,chwaya 9omt w 5alitou,ma kenech ya3nili wala chi. w ja nhar essebt,w houa chad fya es7i7 bech na7kiw,w 7kina,93adna nhar kemel wa7na na7kiw,ma faditech menou wla men 7keyetou,eli houa amr mach normal 5aterni ena men tab3i eni na9la9 fisa3,el7asel kima n9oulou on a parle de tout et de rien,welber7 kifkif,93adna na7kiw barcha,7asa rou7i na3rfou 3andi 9arn,mais el mochkla enou a7na menech fi nafs el bled,ya3ni n5af eni nzid net3ala9 bih akther,wba3d nel9a rou7i m3a rajel e5er,b7okm enou men essa3b enou y5ali bledou w yji yo5tobni.tawwalt 3likom bel hadra,ama wallahi n7eb chkoun yansa7ni w y9oli ech rayou fel 7keya hedhi.

]دة رد من فرعــــــــــــ مصر ــــــوووووووووووون farao king

كلام بسيط هوة انك تخلى قلبك يحكم ولو شوفتى الحب فى عيونة مش تترددى لحظة

والايام هتثبت ليكى هوة بيحبك ولا لاء

من فرعون مصر العاشق لكل قلب دق farao
https://fr3onmasr.yoo7.com
Mouna
عضو
Mouna

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالإثنين مارس 24, 2008 4:12 pm

bas ena n5af net3ala9 bih w ba3d ma na9darch 7ata nchoufou 9oddemi fel 7a9i9a,wma na9darch nkamel m3ah 7yeti,hedheka ena mnech 5ayfa
Mouna
عضو
Mouna

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالإثنين مارس 24, 2008 4:28 pm

wzid houa el 7ob eli ma youfech bezawej ma y5alef ken el wjeye3 wel amradh wel 3ou9ad
mariya
عضو

المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 12:22 pm

[font=Arial Black]انا اقولك يا عزيزتي , انه الحب ما يعرفش شى اسمه الخوف و د اللي يتعلم اي واحد يدخل المدرسة دي و اقولك كمان ربنا يوفقك و يحقلك كل امانيك
Mouna
عضو
Mouna

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 12:42 pm

3andna mathal fi tounes y9oul : Elli 5af, nja.
mariya
عضو

المساهمات : 10

مُساهمةموضوع: رد: حكاياتى اللى انا عشتها   حكاياتى اللى انا عشتها Icon_minitimeالثلاثاء مارس 25, 2008 4:21 pm

يا منى مش هيك الحب مش حرب ,اكيد مش رايحة ترمي روحك في البحر لازم تتاكدي من اخلاقه و هذا من خلال طريقته معاك في الكلام اكيد حيتبينلك ان كان محترم و ابن عيلة و لا لاء ’ انا عارفة الواحدة مننا اذا حبت تخلص و تعطي كل اللي عندها و اذا اتصدمت بالعكس حتكون قاسية عليها قوي .
و انت كوني معاه صادقة و حاولي تفتحي الموضوع بجدية و انا عارفة حاتقوليلي بامكانه انه يكذب او يخون في دي خليه بينه و بين اللي خلقنا
اتمنالك كل التوفيق و السعادة

حكاياتى اللى انا عشتها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-